incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

viktprat

Kategori: Allmänt

Nej nej nej. Nu är JAG INTE Nöjd. Trots typ inte äter mer vill min kropp inte. Ämnesomsättningen har väll tock sagt ajjöss. Plus mens på det. Ett Bmi på typ 16.9-170. beroende på dagen. Känns inte okej. NÄ BLÄ bara Vill inte orkar inte. Vinn ju ner mer, Skit kropp.
V
ad ska jag göra då da?
Äta mer vissa dagar fast jag typ inte klarar av det inte värdlsns mega ångest då och möjliga panikattacker - mögjlit trigga igång till hets efter att inte ha hetsat eller spytt på nu 16 dagar efter som jag varit så jävla instensvit resturktiv i denna period istället nu.

Men vart tog dem där mina 41.7 vägen :( Sorg och ånges inom mig så det heter duga på hög nivå.

Lägga in massa promenader? Träning fast orken ej finns där. Har ju svimmningsvarningar stup i tre.. inte sällan ja får lägga mig på golvet. Damnit också. Vad gör man. Vill inte riktigt stanna här ju,
Rädd för äta mer.
Rätt för att det isälltet blir vikt som går upp då. Mardröm.
Vill bara som ner lite till.
Kanske 41. Eller 41.5 i alla fall.... hade ju fortfarande varit en rätt så "dom vikt" så då kanske jag kan acceptera lite högre om ja sen äter lite mer.. eller? Kanske jag inte alls kan.
Får ju typ panik för minsta hekto mer på vågen som visas varje dag,, även om dessa degen efter kan ja sjuknit tillbaks igen. Helvetets piss också.
Tror ända saken är att försöka börja träna trolls noll ork. Trots noll enerig. Det jar ju gått för med dem oddsen lixom,....

Suck.

Dröm vikt vet jag inte.
En "tomvik", eller ja, så här förhållandevis tom kanske kring 40-41 JUST BARA för att då ha den där "tillåttna" marginalen till att vikten ökas mer ett mer normalare intag lixom - vileket jag vet den gör rätt fort.

S K I T PÅ ALLT RENT UT SAGT!

Men nu har min vän kommit.
Och helgen ska bli bra. Så då så!

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: