incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

Hej där.

Kategori: Allmänt

Träfffar honom igen. Vart inget direkt avslut när de kom till kritan. Först "vi ses en sista gång för att kunna prata och göra ett riktigt hejdå-avslut öga mot öga..." sen sågs vi egen 2 dagar efter.... han hade funderat efter en massa jag då sagt. Ville fundera. Vi sågs någon dag efter. Jag fortsatte kämpa allt vad jag kunde - ALLT som möjligen kunde få mig att vinna honom tillbaks. Samma dag han "dumpade" mig (fast vi har aldrig sagt vi är officielt ihop, men träffats sen slutet av september och bara sett varan).... så slutade jag direkt att hetsäta är och spy (FATTAR NI?!!) då detta mycket är boven i vad som upptagit min tid till att inte kunna ses + att jag inte berättat så mkt, slutit mig, så jag har nu öppant mig massor trots det är svår.
Skickade även ett lååångt brev där i början - trots jag trodde det var kört. Förklarade en massa vad jag känt hela tiden från början etc. Förklaringar till allt osv. Skrev att jag tyckte han förtjänade att veta det nu, så han iaf inte skulle tro det varit ngt annat.

Nu ses vi igen ofta - ännu osäkert dock vad som kommer bli (jobbigt som fan). Och jag känner mig osäker på vad han kommer typ.... besluta? Vet inte. Jag nojjar iaf satan.....
JAG VILL HA HONOM.
Han vinkade hejdå när jag åkte till sthlm/örebro (möhippa) i helgen. Han kom och mötte mig när jag kom tillbaks hem igen vid stationen och sen hem till mig.
Han har varit hos mig på kvällarna/jag hos honom och vi bara myst båe då mån,tis,ons ... igår sov han här och har gått mot jobb för ca 1h sen och nu går jag mot skola strax. Känns helt varmt inuti.

Dock fortsätter jag använda mer och mer tabletter. En del på recept. Sobrilen, stesoliden och stilnocten (ja och så antippen och stämningsstab.) ...stilnocten köper jag ju även en hel del av brevid för att dryga ut då meeeeen...... men sen köper jag ju en massa annat trevligt för att dryga ut ^^ Det där jag dryga ut - det låter jag bli att tala om. DET är för myckert. DET behövar han inte veta. Inget för att det ska bli ngt tack o ajöss nu!!

Jag har nu alltså ej hetsat eller spytt på 1månad. Senast var den 7april. 29dagar. HALLÅ STORT?! SOM FAN! har väll inte hänt sen jag var 17 eller 18 typ.
Desto mindre lyckas jag äta (iinte riktigt mig emot^^) men jag försöker. Vikten skiftar lite beroende på vad jag ätit/inte ätit en dag/vätska etc. Idag 42.5 så lågt brukar det inte riktigt vara. Snarare 43.5-44 kanske.
Men dagens Bmi blir då 16.9. Inte så särskilt lågt. MEN jag har inte tränat på evigheter måste ta tag i det där! Urss!

Det var en lite välbehölig update det kände jag!

Håll tummarna för mig och "han" nu. För helvete vad förstörd jag blev. JAG BEHÖVER HONOM! Finns ingen jag gillat och klickat med på såååå många år.


KRAM PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: