incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

Vecka - och en varning på ev. triggande bilder...

Kategori: Allmänt

Jag ska uppdatera med ett längre inlägg... det kommer. Men tänkte låta bilderna tala lite för sig själv hur det går så länge.
Kom hit måndagen den 22/6. Är inne på vecka 7 nu...
 
Dagen efter jag kommit hit, 23e juni:
 
Idag vecka 7, den 4e agusti:
 
 
Mmm.... Ni ser dem stora framgångarna ? Vilken förändrad ny tjej... Vilka storm steg framåt!
Enda backe. Det har inte gått bra. Saker har hänt. Jag har misskött. Jag har inte klarat maten. Det har varit en urballad mage, vätskebrist, farligt låga salt/elektrolyt/kaliumvärden, intensiven/akuten och observationsavdelningen med EKG sen hjärtövervakning och kaliumdropp över natten, diverse vätske dropp... Men ja, jag ska skriva ett inlägg som sagt.
Men kan ju även säga att: Jag är för nuvarande fast här. Får inte lämna avdelningen, kan inte säga att jag vill skriva ut mig (då skrivs jag över på LPT), får inte gå runt heller utan det är rullstol som gäller (undantag gå på toa) och annars ska jag vara stilla och tja... typ sitta i min säng/ligga och glo!
Denna vecka är väll då det kanske kommer börja hända något. Då jag annars åker på LPT om inte "ditt och datt"...
Livrädd för det. Och vill ur rullstol, få gå fritt, få lämna avdelningen igen - och det utan personal! Och sen själv ha bestämmelsen att kunna säga "jag vill skriva ut mig nu", det kan jag inte i nuläget. Då blir det som sagt LPT.
 
Jäkla fängelse känns det som och jag känner mig låst och inbackad i ett hörn.
 
Lite fler bilder från Instagram från senaste tiden här tills vidare ... "En bild säger mer än tusen ord" ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    ❤️ Kämpa.

    2015-08-06 | 13:57:59
  • miki säger:

    hej <3 hur går det? tänker på dig.

    2015-09-02 | 18:20:31
  • Hanna säger:

    Tänker på dig!! Ber att du är okej. ❤️

    2015-09-13 | 09:56:05
  • Hanna säger:

    Vet inte var du är eller hur du har det. Du finns med mig i mina tankar och i mitt hjärta. Hoppas du finns där och att du är okej. Kramar

    2015-09-28 | 22:22:26
  • L säger:

    Hej S!Skulle så gärna vilja få en liten uppdatering om hur du har det. Var så längesen. Kram!

    2015-10-07 | 16:18:12

Kommentera inlägget här: