incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

...Men det gör ont att sitta

Kategori: Allmänt

Livrädd.
Mindre än 2 veckor kvar.
Äter knappt.
Vill bara gå ner i vikt.
Det går knappt. Och jag blir nästintill arg på dagens 36.8kg, och bmi 14.7.
Har inte ätit på 2 dagar. Så är ju totalt tom lixom så. Eller jo i söndags åt jag 75g äpple.
Och idag lär jag bli så illa "tvungen" att äta någit större om jag ska stå på bena imorgon.
Och på torsdag åker jag till sthlm sen är det bröllop i helgen... kommer va tvungen äta tillräckligt för o orka det allts. ÄNNU mer rädd. ÄNNU mer arg. Måttband ska med. Men vågen..det blir svårt.
 
H j ä l p

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Nejnejnej.. vad händer. Tack gud att du ska bli inlagd :( Du behöver bli kvitt den här skiten nu, finna en balans i livet! Jag tänker på dig.. fina du..

    Svar: ...fast det är inte säkert. Det är frivilligt. Och jag är inte säker på om jag orkar längre. Eller vågar eller vad man sger.
    Kram.
    Zebran

    2015-06-10 | 10:23:58
    Bloggadress: http://johannabrunnberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här: