incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

På avdelningen och bilder!

Kategori: Allmänt

Jahapp. På avdelningen sen i måndags. Vägdes in på 34,6kg. Bmi 13.9.
Men var bara att inse... noll ork. Ingen balans. Vingla omkring. Allt som i slowmotion ofta nästan. Som jag i en takt och klockan en annan. Planmark jobbig. Klarade inte av det ensam. Hade fortsatt i samma spår...
 
Samtidigt får jag sån jävla panik. För när jag tittar på bilderna ser jag inte att jag alls är så jäkla smal...............
Ser ingen strandad val. Ser bara inte att jag ska gå upp till vad som önskas. Jag har P A N I K !
 
Allt känns skit. Maten är as jobbig. Och det går ... inte så bra. Får inte i mig mycket men känns som jag äter som en jävla häst. Och inte gör annat än äter och dricker den 1.5liter vatten jag minste måste få i mig och förs vätskelista på. Regler hit och dit. Laddar här och nu mobilen inlåst hos dem. Mina älskade koffeinmtabletter är fråntagna...
 
 
Har frigång mellan måltider och får gå ut (men måste stanna här nattetid och infinna varje mål etc).
Så känns rätt låst må jag säga.
 
Jag (fotofreak såklart nu med dator, och mobil - då det ju inte finns några helspeglar precis)...
Och måste kunna jämföra - när jag ska försöka äta och bli fet som fan :)
 
Jag igår morse tror jag, 23/6:
 '
(fiiin ställning höll på dra ner legginsen typ och hade självutlösning på cammen..)
 
Min rumpa har dock typ...försvunnit & blivit ett tant as med löst skinn.
Och jag får ont av och sitta :) MEN ÄNDÅÅÅ!
 
Ah och denna då jag fixat mig lite. Hade en cardican på mig.
För kaaallltt all the time.
 
 
Och jag idag imorse, 24/6, efter värsta frukostångesten lagt sig:
 
Kolla på fotot på magen, till vänster längst ner...
man kan fan se en knöl t.o.m där den yoghurt jag fick i mig ligger!
Fy satan vad äckligt jag hela tiden känner mig! Äta drick äta dricka. URS.
 
 
 
 
Tack iaf för stesoliden jag har vid behov. HUR fan skulle jag klara mig annars?!
Och theralen och stilnocten till kvällen.. ja det är alltid något.
 
Ska fan gå och tvätta bort smink nu. (Ja, jag har smink, tänker fan inte hasa runt som ett sunk. Må, må åt helvete, må ligga o grina mellan varven..... men kan ju fejka en lite fräschare fasad i alla fall!!!!)
 
Ps. Kom in världens sötaste skk nu.. dog lite *skämas skämas* tur jag inte hunnit gå och tvätta bort smink och allt i alla fall hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: