incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

Jävla anorexi helvete.

Kategori: Allmänt

Min kropp vägrar typ gå ner nu!! Även när ja inte äter. ARGGG!
Vill gå ner typ 2kg till. Särskilt inför fuckin inläggning och tonvis av mat från nuvarande typ knappt något alls... Åh hjälp! Men sååå livrädd för viktuppgång. Och jag vill ha änn mer marginal nu då!
Men tack o lov behöver det ju inte alls bli långvarigt! Dels vill jag ju inte direkt va där egentligen men jag fixar ju inte detta längre.
Dels känns det förjävligt att knappt kunna se V, vi sover ihop flera ggr i veckan lixom...han ger mig värme, stöd, mening. Känns as jobbigt den saken med! :(
 
Tosdaf 38.8kg
Frredag 38.1 (fastade hela dagen) - visserligen kom jag inte ur sängen utan bara soooov och väge mig ej förrän 17.
Lördag 38.4 WTF?! Fastade ju dagen innan!!? och så visar det mer?! - Var dock vid 11 jag vägde mig då.
Söndag idag 38.1 - kl 10.
Bmi 15.3
 
Men jag vill helst ner till i MINST i alla fall 36.5-37. Hellre mindre. Men min kropp tycks ju vägra nu! Vill väll inte släppa ifrån sig.... Morr. Men livrädd också att deras vågar ska visa på mer än vad min gör lixom. Även om när jag vägdt mig hemma hos andra folk så har det visat som på min. Ååååh! 3veckor kvar nu. 36kg borde faktiskt gå att
nå! Ett bmi på 14.4 hade känts bra. Marginaler lite större. Får kämpa ut min trötta kropp på promenader eller något..
 
JÄVLA SKIT OCKSÅ! VARFÖR SKA DET VARA SÅ HÄR...
Bulimi eller anorexi. Antingen eller. Tja, eller så både och.
 
Nu är det "hej kära anorexin" - borta är hetsandet. Men då kvarstår ju: att jag inte klarar av att äta normalt. Så ja... då äter jag ju knappt. Känns skönt på ett vis, triggande, nöjd med mig själv, något inombords ler av siffrorna, blir förstörd av minsta hekto upp, och förargad som fan när vikten inte går ner!!!
Samtidigt blir jag bara ledsen och trött på allt.
NÄR tar det slut? Från 12åring till snart 25åring lixom.
Men det är ju annat också. Handlar ju om så mkt mer ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: