incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

26 juni

Kategori: Allmänt

Vägning imorse. 34.0. -2hg sen igår. Bmi 13.6. (Sen prover och blodtryck och aa)
Men eeh... jag har smugglat in laxoberaldroppar (faktiskt mildare laxermedel än dom där tabletterna, det märkte jag direkt, så hade gjort nr 2 under dagen igår... så var nog mesta dels därför som ja tapar 2hg från igår bara!)
 
EKG var totally ok, told hem mihihiih^^ Tror kaliumet kommer börja stiga snart av sig själv! Och jag har ju fan inget emot om det inte gör det o klappar ihop. Och igår var det 3.1... lixom inte så jäkla lågt. Så vad fan, Come on när det står 2.9 eller 2.8! Då kan vi börja prata. Och det kommer inte ske - för jag spyr inte!!
(obstinat, envis, jobbig patient som jag själv varit fundersam över....^^)
 
Lunchen: Kycklinglasagne... höll på grina efter bara några gafflar... gick inte... bara gick inte!!! Har så länge under hetsätningen typ alltid köpt hem dafgårds lasagne som mat och hetsätit på. Så kunde bara bara tänkte på det. Fick panik. Klmpen i halsen växte till tusen. Ville inte börja grina i matsalen...så in på rummet.
 
Halv sprang ut sen för min frigång... så ute mallan 13-15. Han både hem en sväng och hämta lite och in en sväng på Åhlens. Nu smusslat in en extra mobilladdare^^ pallar ej med att alltd ladda hos dem och bli av med mobilen. Har ändå lås på min resväska så stoppar i den där (med datorn som ja gör) så ingen annan patien kommer komma åt den o typ strypa sig med (?). Hämtad även flytadende theralen i en eyemakeupremover XD kan va skönt med lite dagsdåsighet. HAHA en tillhörande pipett fick ja t.o.m med mig ^^
 
Fast har ju ehum vid inläggningen... smugglat in kan vi säga en hel del egna pills in hit hur jävla lätt som helst. Olika bensos (typ stesolid, Lorazepam,iktorivil, oxascand) och sen stilnoct. Gött gött!!
Och även varit hem o hämtat lite mer i onsdags. sneaky.
En fucking sak i taget!! Nu maten! Need my pills, fucking jobbigt nog det här!!!!
 
Middag: Var ngn broccollie/skink/ost paj. 1dl lades upp på min tallrik. Jag fick på ca drygt 30min i mig.... liiiite drygt en halv dl. Sen tvärtsop. Hjärnanskriker. Magen vill inte. Psyket vill absolut inte. Hunger finns ju verkligen inte. Och matpaj... ST GRÄDDE ÄGG ALLT?! Eller mjölk? När måttet mättes upp slapp jag iaf deg/kanter för ja bad om det. Puh.
 
Ovetskapen om vad allt jag äter innehåller är heeeemskt!!
Och alla tankarna!
VAD är det i ?
Vad väger allt det här då, det olika ingridienserna? - Vad är det i kalorier egentligen??
Anänder ni mycket salt? Samlar vätska!!
Ha...stekt mat. Hur mycket olja eller smör användes nu då? Eller i plåten??
Denna brödskiva .. vad väger den då?
 
Kan ni inte bara skippa de flasta kohydrater så ja slipper mer potatis/pasta/bröd i alla dess former pretty pleeessee! (Nej det förstår jag inte går)
 
LITAR INTE PÅ ! 800kcal ska mitt startschema som tanken var 3-6dgr gå på beroend på hur det gick.
Dock med målet - "Hon skall äta något varje måltid, men det krävs inte att allt äts upp" .... men var väll till en början lixom. så ja... det har ju gått såååådär kan man ju säga. Imorgon är det lixom fredag.
Finns ingen uträkning.
Jag vill ha en våg. Räkna ut varje fucking beståndsdel. Ja, you know. FUCK OCKSÅ.
 
Och imorgon blir det ännu värre och jag vill bara fly nu nu nu. Men jag ska inte.
Inte idag i alla fall. Får sriva mer om det imorn eller i helgen hinner ingen nu.
 
Och tror inte det är vägning förrän måndag heller igen nu.
HELVETES JÄVLA FUCK! MÅSTE HEM TILL MIG OCH VÄGA MIG TYP PÅ SÖNDAG! KAN INTE VÄNTA TILL MÅNDAG FÖR I FUCKING HELVETEEEEE!
 
Och gud vad seg jag är nu... Fast skönt. Gillar va lite halv väck...
 
Imorse (8.30): 1x2mg's ikorivil
Lunchtid (12.30): 2x10mg stesolid (den ena iaf från skk och är en av mina ordinerade behovsmediciner!)
1h senare: 15mg oxascand
Innan middag (17.00) 10mg stesolid (från skk, ordinerad behovsmedicin!)
18.15: 15mg oxascand
 
.... ikväll blir det 1ml theralen + 10mg stilnoct (också ordinerad medicin!) men fyller nog på med 1-2 stilnoct till beroende på hur seg i övrigt jag känner mig^^
 
Åhhhh neeejjj 20 dags för kvällsmackan. Sen lugn o ro tills imorn i alla fall!!
 
 
Lala me today - försöker kamoflera mega ångest!
Sen åkte kofta o hela köre på! Men ville inte få sminka på koftan haha
 
 

Kommentarer

  • miki säger:

    hej! hoppas det går bra för dig, tänker mycket på dig. kram<3

    2015-07-08 | 22:43:40

Kommentera inlägget här: