incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

Jag klarade 48 dagar!

Kategori: Allmänt

Klarade 48 dagar utan att hetsa eller spy en enda gång.
Ngn "överätning" typ på upptill 1300-1500kcal ngn dag (bars, keso, nötter typ....)
TYVÄRR bröst spyendet igår. Så det dog slut vid 48 dgr. Men först mer en överätnings i form av fleeera proteinbars, mellanmålskesox2. Sedan somnade jag (hade innan tagit massa medicin) ....vaknar mega ångest....skär mig .... grinar .... klarar inte av och spyr.
Senare försöker jag sova drar i mig sömntabletter men somnar inte.
Går upp och DÅ är det mer "Hetsaktighet på hur jag äter": 3 små flaskor frooshsmoothie, blandade i lite mandelmjölk+proteinpulver+linfrön (tager vad man haver). Spydde. Grät. Sov.

(Varför just igår? Tror mycket för inte ätit på ca 2,5dag - anspanning efter att ha haft examination på c-uppsats gjort - nervositet inför kommande läkarbesök, som var idag!)

Vikt idag. 38.8.
Bmi 15.5
(Men är nog lagom tööömd. Både på vätska och allt. Annars har jag ett tag legat mer på 39.5-40... men vi får se. Vill ner mer.....klarar inte det här!!!!!!!)

Läkarbesök idag. Blä. Berättar mer annan gång inte tid nu men kom på jag inte skrivit på ååååår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: