incarcerated

Anorexi/Bulimi/Psykisksjukdom

Lite kort om dagen

Kategori: Allmänt

Happ.
Hade tappat 4hg sen i tisdags.
34.2kg imore. Bmi 13.7. Då 34.6kg.
Nix inget nr2 ännu och nej jag har inte kräkts. Men har det sjukt kämpigt att få i mig maten... Men jag har ju ändå ätit lite 6ggr/dag både tis och onsdag. Samt vid middagen och kvällsfika på måndag. Det är myyyyyyycket mer än jag brukar äta.
Mitt kalium fortsätter dock sjunka. Men som sagt - nej jag kräks inte. EKG taget. Men jag kan typ svära på att det är fine. Jag tror stenhårt på att det inte kommer sjunka mer. Att kroppen typ bara är lite i.... obalans fortfarande.
 
Startschemat som från början var tänkt 3-6dagar (800kcal) som jag klarar så jävla bra - not.
Är i alla fall lite förlängd till veckan ut. Så blir alltså mån-sön istället.
På måndad börjar tok helvetet. Eller redan på lördad om inget mirakel sker med min hjärna, mage och psyke och allt imorn eller då ja vaknar upp på lördag?? Åååååhh hjälp mig!
Näringsdryck väntar på lördag om jag inte lyckas komma upp i schemat då. Fan fan fan fan.
Sånna jävliga minnen och flashback av näringsdryck.
Ta mitt pick o pack? Svälta ihjäl!!!!!

 
 
 
Ett lite mer fixat jag.Dock Efter lunch... och inte mycket jag fick i mig kanske.
Men visst fan satt ångesten och bet där i mig!!!!
Var ute en sväng iaf idag därefter typ 12.45-15.
 

Kommentarer

  • L säger:

    Egentligen borde du va inlagd på heldygnsvård på en avdelning för ätstörningar. Då hade du inte fått gå ut mer än max 30 minuter (om ens det i ditt dåliga skick) per dag och då måste all mat ätas upp eller komplettera motsvarande mängd med näringsdryck + tillägg. Förstår att du inte vill det, men då får anorexin mindre spelrum. Blir som att dra av plåstret snabbt istället för att dra ut på det.
    Det gör ont i mig att se dig och din pappa har tyvärr rätt, du ser ut att komma direkt från Auschwitz.
    Snälla Sofie, ge järnet och döda anorexin !!!

    Svar: Men sånt finns inte här.. i hela mitt landsting finns en ätstörningsenhet (hade turen råka flytta till staden där den låg bara..annars hade jag typ fått åka tåg en rätt bra bit), inga specifika avdelninggar för ätstörningar etc.
    Det kommer börja kommpleteras med nd imorgon........................
    Men jag vet inte hur jag ska få i mig det heller.
    Har sjukt dåliga associationer till det från när jag var i 13års åldern och inlagd och sedan senare när jag fick dricka hemma. Fick panik bara ordet nämndes. Total ångest. Ser det som flytande fett ungefär. Vet inte hur jag ska få i mig det heller.
    Orkar ej tänka på det ens. Och på måndag byts till annat schema än detta jag haft i en vecka då, som legat på 800kcal (men ja, det är ju inte vad ja fått i mig..)

    skit liv.

    Kram, vem du nu är:P "L"
    Zebran

    2015-06-26 | 11:29:56
  • L säger:

    Inte meningen att såra dig med min kommentar, men blir livrädd när jag ser dig! Vill krama om dig och adoptera dig typ! Kram!

    Svar: Lugnt. NO harmed feelings... hahahah adoptera, söta du :) Kram
    Zebran

    2015-06-26 | 11:32:17

Kommentera inlägget här: